Saturday, October 22, 2016

4h Handel Strategie Forex

Nanningbob 4h handel stelsel ver. 5.0 geword Junie 2007 Status: Leer mense om 7386 Posts Hoe is mense wat met hierdie stelsel na meer as 'n jaar vis. P. 265 poste 3969-3971 is 'n paar getuienisse. Dit neem tyd om te leer, maar hulle het dit die moeite werd. Meer as 30,000 downloads en jy hoef nie 'n sent te betaal, maar jy het om te oefen en te leer. BLADSY 50 POST 744 EK TOE 1 jaar VERSLAG TRADING weergawes 1-5 UIT Augustus 16, 2009 TOT Augustus 16, 2010 10 WEN maande en het 2 VERLOOR MAANDE TOTAAL VIPS gewen EEN JAAR 19276 en dit was WAAROP elke bedryf voordat Ek hulle geneem het. Julie 2010 2 weke TRADING hierdie metode 2121 p.21 post 304 Augustus 2010 4602 bl. 89 post 1332 OK Die eerste 3 afdelings van weergawe 5 is gereed. Ek het probeer om seker te maak alles werk te maak, maar moet asseblief demo die verskillende afdelings om seker te maak hulle behoorlik te werk met jou makelaar. Daar is so baie mense bedank vir die kry van ons so ver. Ek het regtig nie weet waar om te begin. Dit het 'n groep poging was. Dit is 'n volledige stelsel wat jou 'n verhandeling van plan sal gee. Jy sal weet wat om te maak nie saak wat die mark kan doen om jou te doen. Soos ek in my vorige draad gedoen het, sal ek my ambagte elke dag plaas sodat jy kan volg saam en leer die stelsel deur middel van beide goeie en slegte tye. Hier is dit weergawe 5.0 die eerste 3 afdelings. Artikels 4 en 5 sal nog 'n week of so neem om te voltooi. Ek het besluit om kleurkode my updates sodat hulle is makliker om te vind in die toekoms. Updates sal wees in Deep Purple en ander kommentaar sal ander kleure. Dit sal jou help om hulle raak te sien vinniger. 1. Weergawe 5.2 is bygevoeg met al die huidige updates. Alle vorige updates en weergawes verwyder is. As ek enige veranderinge didnt maak ek het die 5.0 in die naam. As die naam het 5.2 wat beteken dit is opgedateer. Alle EAS en MPTMs is Steve Hopwoods en vervang alle vorige weergawes. Ek het gedetailleerde kommentaar oor die veranderinge in die lees eerste boekie. Daar is twee afdelings A en B Bespreking van 5.2 begin op P. 23 2. Weekliks geldeenheid feiteblad is nou gereed. Toon die persentasie 'n geldeenheid sal in een week te beweeg vir 28 munt pare. Ek het kleurgekodeerde hulle in 5 groot groepe en het hulle in groepe van 300, 600, 900, en 1200 pit beweeg in 'n week. Ek dink dit sal help sien jy die verskillende tipes wisselvalligheid in 'n geldeenheid groep. 3. wins Wanneer te neem bespreek p. 5 post 64 4. Een handelaars storie p. 5 post 73 5. P7 post 91 geldeenheid paar wisselvalligheid groeperings, watter ek handel en watter I dont. 6. moerasagtige het 'n eenvoudige Forex risiko sakrekenaar geskenk. Hopelik sal dit help in die bepaling van jou baie vlakke. Ek gebruik tien sent per duisend of een pennie per honderd. As jy wil 'n dollar baie handel wat jy nodig het 10,000 in die bank. 7. PG10 poste 136-140 mooi kompliment en gebruik van 3EA 5.1 8. PG 43 en 44 is daar 'n hele paar komplimente van handelaars oor die stelsel. 9. 4 EA is beter verduidelik bl. 44 poste 647 en 648. 10. Marge en Neem Wins bespreek P. 46 poste 667 en 668. 11. 5.3 updates is nou gereed vir aflaai, verbeterings word verduidelik in die gids. As jy 'n 7 EA dat 25.2.2 sê die werk is 25.2.3 Die kodering is nie anders vir die invoer van ambagte, maar die kommentaar afdeling verkeerd in die Sell EA was. Ek het dit reggestel en nou is dit ook die 200 pit lyn bygevoeg wanneer 'n handelsmerk is ingevoer. So het die korrekte 7 is die 25.2.3 nie die 25.2.2 Jammer vir die fout. 26 mense het dié weergawe afgelaai. Maar die kodering artikel EA het nie verander nie so die EAS sal albei doen dieselfde ding, maar 25.2.2 een ontbreek funksie dit is al. 12. P. 264 poste 3946 en 3947 het ek verduidelik hoe om 'n heining ongedaan te maak. P. 267 poste 3991 en 3992 het ek help om iemand te lewe met hul heining handel. 13. Toegevoegde reeks pare, Excel-werkblad. Dit sal jou 'n idee van hoeveel pitte 'n paar reekse sedert Oktober 2008 en April 2009. Die meer vlugtige hoe groter die aantal gee. 14. Ek opgegradeer my herstel stelsel 10.0 bladsye 274-275, poste 4107 tot 4111. 5.2B. zip 686 KB 44517 downloads Uploaded 1 Augustus 2010 05:31 5.2A. zip 3.5 MB 79190 downloads Uploaded 1 Augustus 2010 5: 39am geword Junie 2007 Status: Leer mense om vis te vang 7386 Posts Wel die handel nooit gekry het nie in wins so ek laat dit loop en ek het 'n 2de ingang wat die MPTM het 'n 10 op. Later ingegaan dit weer en hierdie keer die prys het 'n mooi lopie. My derde handel is nou 176 en my eerste handel is -51 pitte vir 'n totaal van 125 voeg die 10 van die 2de handel vir 'n totaal pit wins op hierdie reeks van bedrywe van 135. As jy dink in 'n reeks van bedrywe, eerder as die een in, een uit die meeste stelsels wat jy kan 'n negatiewe handel wat -252 pitte in die gat het in winsgewende of breek Evens draai. Wanneer 'n handelsmerk kry 150-250 in die gat Ek kyk vir daardie 2de ingang om terug te kry om gelyk te breek. Hier is hoe dit een laat draai het meer as 'n week tyd. Die hele handel volgorde was eintlik 'n week en 'n half. Nie 'n slegte deal. Elke handel gebruik 'n ander EA. Elke handel het sy eie Magic nommer en elke handel het sy eie MPTM die handel bestuur. Beide die blou en wit lyne op die bodem, sodat sy 'n goeie tyd om die handel te sluit. Wanneer die blou lopies stywe met die wit streep wat 'n sterk beweeg, sodat jy bly met die handel dui. As die wit gaan na die onderkant, maar die blou nie dan sluit wanneer die wit treffers die onderkant. Die MPTM korrek gesluit die 2 handel, want daar was nie sterk beweeg daar. Om die 1 EA kry om weer te werk af van die BB bands Ek het in die EA en verander sy magie nommer 5. So dieselfde EA kan weer gebruik word as jy die magie nommer verander. Ek het die MPTM nie gebruik, want ek wou dit uit te voer. Dit het so ek is bly. Ek het nie kyk vir my 2de vlak terugkeer tot op daardie eerste handel is meer as 150 pitte in die gat op stadiger geldeenhede 2-250 op meer wisselvallig kinders. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Sal jy verskansing doen wanneer jy 'n handelsmerk in die gat Ek was onder die indruk dat net een EA kan hardloop op een grafiek op 'n tyd het. Kan meer as een EA lopie op 'n slag Hoe weet jy as die eerste een is besig om as jy 'n tweede een te voeg Wanneer ek probeer om hierdie keer sien ek die eerste smiley face verdwyn en vervang met die naam van die tweede EA geïnstalleer. Jy hoef te gebruik 'n tweede EA totdat die eerste een is ingevoer of jy wil EAS verander omdat handelstoestande het verander. Sodra die EA die handel gaan dit gedoen word met sy werk. Jy beheer die handel daarna. Ek gebruik net een EA op 'n slag. Posisies 2 en 3 nuwe EAS is verbonde aan die skerm, want die eerste EA didnt wins as wat verwag is. Aangesluit Junie 2007 Status: Leer mense om 7386 Posts vis by die huidige nie verskans nie, behalwe in noodgevalle of ek het nou net uitgevind 'n nuwe storie gaan sleg gaan teen my. Verskansing is 'n moeilike ding om ongedaan te maak. Aangesluit Junie 2007 Status: Leer mense om vis te vang 7386 Posts Ek sal my vorige formaat gebruik vir ambagte en pas met verloop van tyd met wat die beste sal werk. Ek sit moontlik ambagte en wat EA Ek is van plan om te gebruik saam met hulle. Jy kan kies en keur watter jy dink jy wil die beste. Sterkte. RESULTATE Verkoop AUD / CAD 1 euro / AUD 2 wanneer daar skeiding EUR / CAD 2 euro / GBP 2 euro / NZD 2 euro / dollar 3 USD / CAD 2 TOTALE totaal vir dag vir die week vir die maand Carry oor geldeenhede en ander inligting . Ek gaan geldeenhede verdeel in 4 groepe. Stadig, medium, matige volitility, uiterste volitility. 2 vlak terugkeer getalle is voorstelle. STADIG GELDEENHEID GROEP: 150 terugkeer AUD / NZD, CHF / JPY, EUR / GBP, EUR / CHF, NZD / USD, USD / JPY, USD / SGD, USD / HKD MEDIUM GROEP: 150-200 terugkeer AUD / CAD, AUD / dollar, euro / CAD, EUR / USD, NZD / JPY, NZD / CHF, USD / CAD, matige plofbare groep. 200 terugkeer AUD / CHF, AUD / JPY, EUR / AUD, EUR / JPY, GBP / USD, USD / CHF vlugtig (Gebruik met versigtigheid of gaan 250 of 300 OP DIE REENTRIES. 200 terugkeer GBP / CHF, GBP / JPY, EUR / NZD raai nie LYS 300 terugkeer As jy wil oefen met die 2.4.2 herstel stelsel gebruik die GBP / NZD. Ek het al met behulp van 300 pit reentries met die GBP / NZD suksesvol GBP / NZD, GBP / AUD, GBP / CAD ek agterkom dat jy refrences in weergawe 5 gehou om MPTM (Multi Purpose Handel Bestuurder), maar jy het nie uitgebrei oor die gebruik daarvan. Ter wille van nuwe lesers kan dit? n goeie idee wees om 'n dokument in die gebruik van MPTM met jou stelsel sluit. Ek sien dat met die nuwe EAS (Expert adviseurs) vir weergawe 5, die vorige funksie van outomatiese handel terugkeer na sluiting is nie meer van krag is. die terugkeer gebeur slegs as die voorwaardes voldoen weer. terugkeer artikel is artikel 5 wat ek werk sedert die reëls anders sal wees nie, maar jy is korrek die voorwaardes moet weer ontmoet is en jy 'n sekere bedrag van verspreiding tussen posisies op grond van wisselvalligheid van die geldeenheid nodig. MPTM gaan opsionele geword. Sedert ek oorgeskakel na FXSol Verenigde Koninkryk die oomblik toe ek weer op die MPTM hulle sal outomaties druk op die nuwe SL / elke keer TP. Ek gewaarborg dat as ek stel die 10 dit sal byna 100 van die tyd gaan kry nie. So vir my gesê ek kan besluit om dit nie te gebruik. Ek probeer 'n paar nuwe nommers, soos 40/25 en. yup jy het dit hulle tref die 25. So ek kan gaan sonder dat dit met hierdie makelaar. Ek is beter daaraan toe te laat slaan 'n TP 40 eerder as om met 'n 25. Ek dont wil die groot beweeg mis wanneer dit gebeur, sodat my dilemma met FXSol. Tagged: 4h 6 September, 2013 Dit handel strategie is beide eenvoudige en doeltreffende . Jy kan handel 'n paar geldeenheid pare of selfs ander markte saam om 'n paar diversifikasie kry. Dit sal jou kans om 'n tendens vang verhoog en die gevolge van whipsaws en handel reekse te verminder. Reëls: Place 12 EMO en 30 EMO op USDJPY grafiek. Tydperk sal wees 4H. Vir verlang: Lang inskrywing sein verskyn wanneer die vinniger EMO, wat is die 12 tydperk een in hierdie geval, steek bo die stadiger 30 tydperk EMO aan die einde. Skep Koop einde 2 pitte bo die hoë en stop verlies sal wees 2 pitte onder die lae van dieselfde kroeg. Vir kortbroek: Wanneer op kort, 12 EMO het gekruis en onder 30 EMO gegaan. Skep verkoop ten einde 2 pitte onder die bar met stop verlies 2 pitte bo die hoë. Dit is 'n altyd-in die handel strategie. As jy lank is, sal jy die uitgang van en gaan kort wanneer 'n sell sein verskyn. Hierdie strategie werk goed op langer tydperke, 1H, 4H en Daily kaarte. As jy handel op 'n daaglikse tyd rame, kan jy al die kaarte een keer 'n dag nad opstel bestellings kyk of jy seine te vind. 'N minder stresvolle nog winsgewend scenario Kategorieë Artikels Onlangse PostsTrading System Test: 4H scalping Metode Posted 3 jaar gelede 02:29 13 Augustus 2013 6 Kommentaar Weereens baie geluk aan die 4H scalping Metode vir die feit dat die naam Beste Forex Trading System vir die maand van Julie . Die vraag is, sal dit opstaan ​​teen my gradering raamwerk I8217ve weg deur die forums en dit blyk dat die stelsel eintlik 'n lang tyd fan gunsteling was, maar dit was eers onlangs voorgelê. Een probleem was dat meganika en handel reëls is in die vorm van 'n 42-bladsy dokument. Soos in die geval met die meeste mense, is dit geag TLDR (te lank didn8217t lees) en baie didn8217t pla met dit. Die goeie nuus is dat die forum gebruiker phil838 besluit om een ​​van die strategieë te kies en te vereenvoudig dit vir almal. Volgens hom he8217s het 'n 70 wen koers met behulp van die vereenvoudigde strategie, wat eintlik eerder nogal indrukwekkend. Wat ek vind selfs meer interessant is hoe die stelsel doesn8217t maak gebruik van 'n tegniese aanwysers glad back testing Parameters back testing tydperk: Februarie 2012 tot Julie 2013 Entry Reëls: Trek kopvel lyne op onlangse swaai hoogtepunte en laagtepunte. Plaas te koop aftrekorders tien (10) pitte bo die swaai hoog vir 'n lang ambagte, en verkoop aftrekorders tien (10) pitte onder die swing lae vir 'n kort bestellings. Met die oog op die swing vestig hoog of laag, moet die voorafgaande tendens van minstens vier (4) kerse en die daaropvolgende tendens moet vier (4) kerse sowel. Uitgang Reëls: Stel 'n stop verlies van 50 pitte en 'n wins teiken van 50 pitte. Soos vir risikobestuur reëls, het ek besluit om die risiko per handel vasgestel op 1 van die rekening. Let daarop dat die gespesifiseerde 10-pit koop / verkoop aftrekorder bo / onder die kopvel lyn en die kopvel lyn kwalifikasies is bygevoeg deur die uwe ten einde die stelsel minder subjektiewe maak. Met dit, die resultate kan nie 100 akkuraat weerspieël die resultate wat phil838 of Nick B gekry het, maar dit kon nog 'n goeie benadering wees. Vir nou, sal ek toevlug tot my pod aan die getalle crunch. Volgende week, sal ek plaas die back testing resultate en die grade van die stelsel wat gebaseer is op my raamwerk vir meganiese stelsels. Bly tunedSimple 4H Swing Strategie - 923 pitte in 2 weke Hey, ek hierdie stelsel handel vir 3 maande, opgedoen paar honderd pitte en sowat 50 gevolg. en ek wil graag dit te draai na 'n EA. Die reëls is baie eenvoudig: Dit is hoofsaaklik gebaseer op die prys beweging, en die feit dat pryse graag teruggaan na trending bewegende gemiddelde en weiering van dit, die skep van 'n sterk bewegings. Laaste 2 weke Resultate GBPUSD: 212 pitte EURUSD: 712 pitte Hierdie stelsel werk op enige kaarte Ek verkies om dit te gebruik op 4H en 1H kaarte. Maak seker dat jy dit backtest voor jy dit probeer op enige ander tyd. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. Stop verlies is 1 pit onder lae van die vorige bar (vir 'n lang ambagte), en 1 pit bo hoogtepunt van vorige bar verspreiding (vir 'n kort ambagte). Dit is wat hierdie stelsel is alles oor. Stop verlies is sleep om 1 pit onder laagste laagtepunt van laaste 4 bars (vir 'n lang ambagte) en 1 pit bo hoogste hoogtepunt van verlede 4 bars (vir 'n kort ambagte). Uitgange is gedoen slegs deur die volgkeerverlies. Ek waag 2 van die begin van aandele op elke handel. Dis daaroor. Nog voorbeelde vir ambagte kan gevind word by my blog. Ek het ook weeklikse resultate lewer daar. Baie pitte vir ons almal help om op die skep van EA sal baie waardeer word. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. in sommige gevalle in voorbeelde bar raak MA in sommige nie - dalk weiering van die BB MA moet in meer besonderhede fxbs word gekwalifiseer: Entry gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. in sommige gevalle in voorbeelde bar raak MA in sommige nie - dalk weiering van die BB MA moet in meer besonderhede te kwalifiseer Jy is reg, dit is 'n deel wat 'n bietjie moeilik om te programmeer. Enige tyd wanneer kers kom naby aan MA (dit nie die geval het om dit aan te raak), en as 'n kers in die teenoorgestelde rigting is geskep - ek sal die handel te neem. Bounce verklaar nadat kers in die teenoorgestelde rigting is gesluit. Na 'n weiering Ek sit bestellings bo die hoë (of onder die lae vir kort). Meer vrae is welkom .. doen jy net gebruik BB en kers patroon enige ander bevestiging sein Slegs BB en kers patroon. Die bevestiging sein is 'n lamp in die teenoorgestelde rigting bevestiging van die weiering. Daarna kers gesluit Ek sit die aftrekorders. in jou kaarte wat jy het toegang voordat die candlw in die rigting van die handel gesluit. sien die eerste grafiek, 'n lomp kers het nader teh BB lyn, dan is die volgende kers was lomp, maar u het nie ingaan op kort van daardie kers. M256: Haai, ek handel hierdie stelsel vir 3 maande, opgedoen paar honderd pitte en sowat 50 gevolg. en ek wil graag dit te draai na 'n EA. Die reëls is baie eenvoudig: Dit is hoofsaaklik gebaseer op die prys beweging, en die feit dat pryse graag teruggaan na trending bewegende gemiddelde en weiering van dit, die skep van 'n sterk bewegings. Laaste 2 weke Resultate GBPUSD: 212 pitte EURUSD: 712 pitte Hierdie stelsel werk op enige kaarte Ek verkies om dit te gebruik op 4H en 1H kaarte. Maak seker dat jy dit backtest voor jy dit probeer op enige ander tyd. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. Stop verlies is 1 pit onder lae van die vorige bar (vir 'n lang ambagte), en 1 pit bo hoogtepunt van vorige bar verspreiding (vir 'n kort ambagte). Dit is wat hierdie stelsel is alles oor. Stop verlies is sleep om 1 pit onder laagste laagtepunt van laaste 4 bars (vir 'n lang ambagte) en 1 pit bo hoogste hoogtepunt van verlede 4 bars (vir 'n kort ambagte). Uitgange is gedoen slegs deur die volgkeerverlies. Ek waag 2 van die begin van aandele op elke handel. Dis daaroor. Nog voorbeelde vir ambagte kan gevind word by my blog. Ek het ook weeklikse resultate lewer daar. Baie pitte vir ons almal help om op die skep van EA sal veel appreciated. Winner wees: Julie Beste Forex Trading System van die Maand 3 jaar gelede 00:01 6 Augustus 2013 10 Kommentaar Na 'n wrede weeklange een-tot-een slag , 'n wenner na vore gekom het. Dames, here, monsters, en robotte, let8217s gee dit vir NickB, die wenner van July8217s Beste Forex Trading System Sy handel stelsel, die 4H scalping Metode. is 'n ouwe maar dit seker is 'n geskenkpak. Oor die jare, het dit nogal 'n volgende in die BabyPips gemeenskap ontwikkel. Gebruik te maak van die 4-uur-tyd raam, die 4H scalping metode is wat ons 'n 8220naked8221 handel stelsel noem dit 'n enkele aanwyser doesn8217t gebruik. That8217s reg, aardlinge Jy won8217t enige bewegende gemiddeldes en ossillators op NickB8217s kaarte te sien. Sy stelsel basisse ambagte uitsluitlik op prys aksie, in die vertroue op tendens lyne vir toegang en uitgang-seine. Klink dit vir jou interessant Dan kan jy meer wil weet oor sy stelsel in die 4H scalping Metode forum draad as die wenner van July8217s wedstryd te lees, sal die NickB 4H scalping Metode die volgende ontvang: 'n plek op die beste Forex Trading System (BFTS ) Hall of Fame in die forum 'n wapen op die voorblad van BabyPips wat sal vertoon word vir die hele maand van Augustus. Namens NickB8217s, sal ons skenk 50 tot een van die liefdadigheid in die BabyPips Golden Lys van liefdadigheidsorganisasies. En laastens, sal ek ook meganiseer dit en backtest sy stelsel om hoe dit vaar teen die Robopip Standard vir Meganiese Stelsels sien. Maar na die lees deur die reëls van die stelsel, het ek uitgevind dat dit 'n hoogs diskresionêre. As sodanig, I8217ll moet deeglik leer die stelsel eers om te sien of ek wel kan meganiseer dit. Bly ingeskakel Met July8217s wedstryd oor, it8217s tyd om oop te kondig August8217s Beste Forex Trading System Contest. Kop op oor ons forums en jou inskrywings te dien vir 'n kans om die belonings Ek het net bokant vir jouself genoem wen. Maak net seker jy volg die amptelike reëls en regulasies word gekwalifiseer. Sterkte, die mens


No comments:

Post a Comment